KATEGORIA
4*
REGION
Mauritius East Coast
OPIS
Hotel położony we wschodniej części wyspy tuż przy plaży. Oferuje komfortowe zakwaterowanie w przestronnych pokojach. W SPA skorzystamy z masaży i innych zabiegów kosmetycznych. Hotel przyjmuje tylko osoby pełnoletnie.
hotel
lokalizacja
Belle Mare, wschodnie wybrzeże wyspy, 50 km od lotniska.
kategoria hotelu
4*
kategoria lokalna hotelu
4*
opis hotelu
Data otwarcia
2010 r.
Na terenie hotelu: restauracje (9), bary (3), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (bezpłatne), basen odkryty.
internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, pomost. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
pokoje
Zlokalizowane w 10 budynkach:
- 10 bungalowów (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
- pokoje superior dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje deluxe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje prestige dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- junior suite dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracje, restauracje a la carte (3), bary (3)
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (07:30-10:00), obiadokolacja (19:00-22:00)
All Inclusive
(10:00-22:00)
- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:00-15:00), podwieczorek (12:00-00:00), kolacja (19:00-22:00)
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
Wymagana rezerwacja.
- "Pomelo" międzynarodowa - bezpłatna
- "Secrets Corner" lokalna - płatna
- "Coco Bar" owoce morza - bezpłatna
aktywnie i animacyjnie
w cenie
- kort do tenisa ziemnego
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- badminton
- siatkówka
- siatkówka plażowa
- miniboisko do piłki nożnej
- aerobik
- siłownia
- animacje
- sauna
płatne
- lekcje tenisa
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- salon piękności
- łaźnia turecka
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Uwaga!
Hotel tylko dla dorosłych.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK(BEZPŁATNIE)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?tak
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
22.02.2024 16:09
usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Tylko dla dorosłych
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne