KATEGORIA
3
REGION
Malta/Malta
Wyposażenie
Goście zakwaterowani są w 34 pokojach. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W naszej ofercie biznesowej znajdziecie Państwo faks, projektor i fotokopiarkę.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na łóżku typu king size. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów, szlafroki i telefon. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Obiekt posiada basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, wędkowanie, nurkowanie i solarium. Oprawę rozrywkową zapewnia dyskoteka. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. Spośród posiłków do wyboru jest śniadanie.
Karty kredytowe
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express i MasterCard.
Cena zawiera:
* przelot
* transfer lotnisko-hotel, hotel lotnisko
* opłaty lotniskowe i paliwowe
* ubezpieczenie KL, NNW
* zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
* bagaż podręczny:
- Ryanair (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25cm)
- Wizz Air (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20cm)
- Air Malta (KM) wylot z Berlina - w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 55x40x25cm)
- Air Malta (KM) wylot z Warszawy-Modlin (wyloty czerwiec-sierpień) - w cenie 1 bagaż podręczny do 10kg + bagaż rejestrowany do 20kg
Cena nie zawiera:
bagażu rejestrowanego oraz dodatkowego bagażu podręcznego - ceny zgodnie z ofertą.
LINIE RYANAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
- bagaż rejestrowany do 10 kg
- bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE WIZZAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
- bagaż rejestrowany do 10 kg
- bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE AIR MALTA:
- bagaż rejestrowany do 23kg
miejsc obok siebie w samolocie.
obowiązkowego podatku lokalnego pobieranego podczas zakwaterowania (EUR0,50 za osobę za noc, dzieci są zwolnione z opłaty)
w przypadku hoteli na Gozo - biletu promowego (EUR4,65 za osobę)
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłacznie przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa:
obsługa polskojęzycznego pracownika lokalnego Agenta (kontakt telefoniczny, możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych)
Udogodnienia:
brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.